2.jpg
Judge vt.裁判;評定;裁決,最近腦海裡常浮現的單字,Gossip Girl S1最後一集的時候,
Blair緊咬著不可告人的祕密不敢說出,Serena就勸B說出來,並說:We don't judge you!!
因為每個人的背後都有秘密,沒有人是完美的,沒有人有資格給人貼標籤。
完美有時是很無趣的,不完美才是自然的美!

給那些你看不順眼的人貼標籤的時候,另外一群人也正為你下了註解。

現實是很殘酷,但被那些無意義的話語給擊倒的我們,不是顯得很膚淺嗎?

如同志玲姐姐的知名廣告台詞"不要再給我打分數"
我也正在學習不要再給別人打分數,框在別人身上的框,其實是束縛自己的枷鎖,
放下身段,大方一些,Open my mind。

I am beautiful,no matterwhat they say :)

放上Christina的Beautiful和大家分享,嘿嘿。

--------------------------------------------------------------



Beautiful   

歌手 Christina Aguilera 克莉絲汀
詞曲 Linda Perry
曲風 Adult Contemporary


Every day is so wonderful
每天皆如此美好
And suddenly, it's hard to breathe
突然間 變的讓人難以呼吸
Now and then, I get insecure From all the PAIN,
由於那些傷痛 不時感到侷促不安
I'm so ashamed
我是如此羞愧

I am beautiful no matter what they say
我是美麗的 無論他們說什麼
Words can't bring me down
話語攻擊扳不倒我
I am beautiful in every single way
我是美麗的 在各方面無懈可擊
Yes, words can't bring me down oh no
是的 言語無法傷害我
So don't you bring me down today
所以今天不用再來打擊我

To all your friends, you're delirious
對所有的朋友而言 你是古怪的
So consumed in all your doom
如此著迷於你所有的厄運
Trying hard to fill the emptiness
努力試著填補空虛
The piece is gone left the puzzle undone
失去的片段遺留下未完成的謎題
Is that the way it is
就是如此

You are beautiful no matter what they say
你是美麗的 不論他們說什麼
Words can't bring you down oh no
話語攻擊扳不倒你
You are beautiful in every single way
因為你是完美的 在各方面無懈可擊
Yes, words can't bring you down oh no
是的 言語無法傷害你
So don't you bring me down today...
所以今天不用再來打擊我

No matter what we do
(no matter what we do)
不論做什麼
No matter what we say
(no matter what we say)
不論說什麼
We're the song inside the tune
(yeah, oh yeah...)
我們都是曲中之歌
Full of beautiful mistakes
充滿美麗的錯誤
And everywhere we go
( and everywhere we go)
無論我們走到何處
The sun will always shine
(sun will always, always shine)
陽光將永遠普照閃耀著
But tomorrow we might awake
也許隔日醒來
On the other side
又是另一次開始

We are beautiful no matter what they say
我們是美麗的 不必在意他們說什麼
Yes, words won't bring us down oh no
是的 言語攻擊無法扳倒我們
We are beautiful in every single way
我們是完美的 在各方面無懈可
Yes, words can't bring us down oh no
是的 言語攻訐無法傷害我們
So don't bring me down today...
所以今天不用再來打擊我

Don't you bring me down...today...
今天不用再來打擊我
Don't you bring me down...mmmmm...today...
今天不用再來打擊我
arrow
arrow
    全站熱搜

    Agustina 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()